Form | Klasserom |
E-læring | Nei |
Deltid | Nei |
Heltid | Nei |
Nivå | Kurs |
Pris | 6500,- |
Legendarisk kundeservice
Utvikling.org er offisiell partner for The Ken Blanchard Companies, best kjent for Situasjonsbestemt ledelse II (SLII®) og eneleverandør av Blanchards programmer i Norge.
Legendary Service
Involver medarbeiderne dine til å levere en eksepsjonell kundeserviceopplevelse
Kundeservice av høy kvalitet kan kun oppnås gjennom motiverte og lojale medarbeidere og medarbeidere som har kunnskap og myndighet til å løse kundeproblemer. Ethvert firma vet at god service er viktig for virksomhetens suksess, men få har en bevisst plan for å bygge en kundeservicekultur som gir ansatte mulighet til å ta eierskap for forbedringer, innovasjon og kostnadsbesparelser.
Legendary Service handler om å konsekvent levere eksepsjonell service som gjør at kundene kommer tilbake og gir et konkurransefortrinn for virksomheten. Med at kostnadene ved å få inn en ny kunde vil være seks til syv ganger høyere enn å beholde en eksisterende kunde, er opplæringen av Legendary Service en god investering. Dette programmet gir en systematisk tilnærming over tid som gjør at kundeservice vil bli et konkurransefortrinn for din virksomhet.
Kursets innhold:
- Hva betyr god kundekontakt og god service?
- Hvordan yter jeg god service?
- Min rolle
- Viktigheten av det gode førsteinntrykk
- Kommunikasjon - ansikt til ansikt, i telefonen, skriftlig
- Informasjonsflyt
- God telefonkultur
- Motivasjon
Se også mer informasjon om kurset på våre nettsider www.utvikling.org/ls